Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej. Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji... handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek. Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Książka skierowana jest zdecydowanie bardziej do sprzedawców niż kupców, co było dla mnie małym rozczarowaniem, ponieważ zdecydowanie częściej występuję w tej drugiej roli. Na szczęście przedstawione narzędzia, techniki i zasady są dość uniwersalne i można stosować je w wielu sytuacjach, również nie handlowych. Jest to książka raczej dla początkujących i takim osobom, zainteresowanym zagadnieniami skutecznej komunikacji, gorąco ją polecam.
Przemek W.
2013-02-15
Ocena:
10 / 10
Super naprawdę warto kupić i przeczytać. Książka osadzona w polskich realiach.
Księgarnia
Typ
Poprzednia cena
Cena
Akcja
papier
Brak danych
47,85 zł
Krystyna S.
2011-11-29
Ocena:
10 / 10
Należę do pokolenia w któremu handlowanie kojarzło się z cwaniactwem,oszustwem itp.To jakby inny rodzaj ludzi wykonywał taki zawód.Ci gorsi. Dziś sama znalazłam się w tej grupie.Zaczęłam sprzedawać ubezpieczenia...Czytaj całą recenzję